OVERZICHT PAKKETTEN


 Wij bieden 8 pakketten aan, zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen. Hieroner ziet U ze naast elkaar zodat U Uw keuze kan maken.

3 op maat samengestelde pakketten aan aangepaste en goedkope  prijzen

PAKKET KELDER

PAKKET ZOLDER

PAKKET GARAGE

PAKKET KELDER

De kelder vormt in vele gevallen de verzamelplek van alle rommel. Trappen en traphal vormen geen probleem voor onze ontruimers.


DE TIJD : De tijd begint te lopen bij aankomst op het eerste adres en eindigt na het lossen van het afval in het afvalverwerkingsbedrijf . voor de opruiming is 3 uur reeds voorzien.
Voor elke opruiming dient U rekening te houden dat er per 1 uur laden 00:15 minuten dient gelost te worden.
Voor de verplaatsing naar de werf en na het lossen betaalt U géén werkuren. 

HET VERVOER : Wij stellen een vrachtwagen van iets meer dan 20 m³ met hydraulische laadbrug ter beschikking. 

DE KILOMETERS : alle kilometers zijn gratis

HET PERSONEEL :  De chauffeur brengt de vrachtwagen, ruimt op, laadt, doet het transport naar het afvalbedrijf en lost het afval samen met zijn medewerker. U hebt dus twee opruimer ter beschikking.

HET AFVAL : Voor het lossen wordt het afval gewogen . U ontvangt daarvan de afrekening met de weegbon. Het nettoafvalgewicht wordt U gefactureerd aan 0.96Euro/Kg excl BTW. In dit pakket is reeds een afvalgewicht van 250 Kg inbegrepen. 
DE PRIJS :  480€
Per extra 1/2 uur betaalt U 40€ extra.
Alle prijzen zijn exclusief BTW

SAMENGEVAT : U huurt dus een vrachtwagen met chauffeur en medewerker. Beiden ruimen op, laden en lossen het afval. U hebt géén ladderlift.
Let op : U hebt dus één volwaardig opruimingsteam ter beschikking. Voor grotere opruimwerken neemt U best de formule All-In.

PAKKET ZOLDER

 De zolder  vormt in vele gevallen de verzamelplek van alle rommel. Trappen en traphal vormen geen probleem voor onze ontruimers.


DE TIJD : De tijd begint te lopen bij aankomst op het eerste adres en eindigt na het lossen van het afval in het afvalverwerkingsbedrijf . voor de opruiming is 3 uur reeds voorzien.
Voor elke opruiming dient U rekening te houden dat er per 1 uur laden 00:15 minuten dient gelost te worden.
Voor de verplaatsing naar de werf en na het lossen betaalt U géén werkuren. 
Het opruimen van een zolder vergt iets meer arbeidstijd en mankracht dan andere plaatsen gezien de ligging. Mogelijks is de inzet van een meubellift naar en lager gelegen verdieping aan te bevelen.

HET VERVOER : Wij stellen een vrachtwagen van iets meer dan 20 m³ met hydraulische laadbrug ter beschikking. 

DE KILOMETERS : alle kilometers zijn gratis

HET PERSONEEL :  De chauffeur brengt de vrachtwagen, ruimt op, laadt, doet het transport naar het afvalbedrijf en lost het afval samen met zijn medewerker. U hebt dus twee opruimer ter beschikking.

HET AFVAL : Voor het lossen wordt het afval gewogen . U ontvangt daarvan de afrekening met de weegbon. Het nettoafvalgewicht wordt U gefactureerd aan 0.96Euro/Kg excl BTW. In dit pakket is reeds een afvalgewicht van 250 Kg inbegrepen. 
DE PRIJS :  510€
Per extra 1/2 uur betaalt U 45€ extra.
Alle prijzen zijn exclusief BTW

SAMENGEVAT : U huurt dus een vrachtwagen met chauffeur en medewerker. Beiden ruimen op, laden en lossen het afval. U hebt géén ladderlift.
Let op : U hebt dus één volwaardig opruimingsteam ter beschikking. Voor grotere opruimwerken neemt U best de formule All-In.

PAKKET GARAGE

De garage, schuur of het tuinhuis  vormt in vele gevallen de verzamelplek van alle rommel.Ook ondergrondse garages kunnen vlot worden ontruimd.

DE TIJD : De tijd begint te lopen bij aankomst op het eerste adres en eindigt na het lossen van het afval in het afvalverwerkingsbedrijf . voor de opruiming is 3 uur reeds voorzien.
Voor elke opruiming dient U rekening te houden dat er per 1 uur laden 00:15 minuten dient gelost te worden.
Voor de verplaatsing naar de werf en na het lossen betaalt U géén werkuren. 
Bij ondergrondse garages wordt gebruik gemaakt van rolcontainers voor het transport

HET VERVOER : Wij stellen een vrachtwagen van iets meer dan 20 m³ met hydraulische laadbrug ter beschikking. 

DE KILOMETERS : alle kilometers zijn gratis

HET PERSONEEL :  De chauffeur brengt de vrachtwagen, ruimt op, laadt, doet het transport naar het afvalbedrijf en lost het afval samen met zijn medewerker. U hebt dus twee opruimer ter beschikking.

HET AFVAL : Voor het lossen wordt het afval gewogen . U ontvangt daarvan de afrekening met de weegbon. Het nettoafvalgewicht wordt U gefactureerd aan 0.96Euro/Kg excl BTW. In dit pakket is reeds een afvalgewicht van 250 Kg inbegrepen. 
DE PRIJS :  480€
Per extra 1/2 uur betaalt U 40€ extra.
Alle prijzen zijn exclusief BTW

SAMENGEVAT : U huurt dus een vrachtwagen met chauffeur en medewerker. Beiden ruimen op, laden en lossen het afval. U hebt géén ladderlift.
Let op : U hebt dus één volwaardig opruimingsteam ter beschikking. Voor grotere opruimwerken neemt U best de formule All-In.

Deze 5 KLASSIEKERS geschikt voor de woning van kleine opruiming tot volledige ontruiming :

PAKKET 1 - PAKKET 2 - het STANDAARD OPRUIMPAKKET en PAKKETTEN ALL-IN en ALL-IN+ ( met lift )

PAKKET 1

Aan te bevelen voor diegenen die het zelf en uiteraard goedkoop willen doen

DE TIJD : De tijd begint te lopen bij aankomst op het eerste adres en eindigt na het lossen van het afval in het afvalverwerkingsbedrijf . voor de opruiming is 3 uur reeds voorzien.
Voor elke opruiming dient U rekening te houden dat er per 1 uur laden 00:15 minuten dient gelost te worden.
Voor de verplaatsing naar de werf en na het lossen betaalt U géén werkuren. 

HET VERVOER : Wij stellen een vrachtwagen van iets meer dan 20 m³ met hydraulische laadbrug ter beschikking. 

DE KILOMETERS :
: De eerste 25 Km vanaf de exploitatiezetel zijn gratis.
Daarna betaalt U 0.98€ per km.

HET PERSONEEL : De chauffeur brengt de vrachtwagen. Nadat u deze hebt geladen doet hij het transport naar het afvalbedrijf en lost hij het afval.. U hebt geen opruimers ter beschikking.

HET AFVAL : Voor het lossen wordt het afval gewogen . U ontvangt daarvan de afrekening met de weegbon. Het nettoafvalgewicht wordt U gefactureerd aan 0.96Euro/Kg excl BTW.

DE PRIJS : 197€.
Per extra 1/2 uur betaalt U 40€ extra.
Alle prijzen zijn exclusief BTW

SAMENGEVAT : U huurt dus een vrachtwagen met chauffeur. Deze lost ook het afval.
U hebt géén ladderlift.
Let op : Een opruimingsteam vergt minimum 2 mensen. Aangezien U geen opruimers ter beschikking heeft zult U zelf de nodige mankracht moeten inschakelen. 

Bestellen

PAKKET 2

Aan te bevelen voor werken die door één atbeider kunnen worden gedaan  of werken waarbij je zelf een handje toesteekt.

DE TIJD : De tijd begint te lopen bij aankomst op het eerste adres en eindigt na het lossen van het afval in het afvalverwerkingsbedrijf . De opruiming duurt minimum 3 uur.
Voor elke opruiming dient U rekening te houden dat er per 1 uur laden 00:15 minuten dient gelost te worden.
Voor de verplaatsing naar de werf en na het lossen betaalt U géén werkuren.

HET VERVOER : Wij stellen een vrachtwagen van iets meer dan 20 m³ met hydraulische laadbrug ter beschikking. 

DE KILOMETERS : De eerste 50 Km vanaf de exploitatiezetel zijn gratis.
Daarna betaalt U 0.98€ per km.

HET PERSONEEL : De chauffeur brengt de vrachtwagen, ruimt op, laadt, doet het transport naar het afvalbedrijf en lost het afval. U hebt dus één opruimer ter beschikking.


HET AFVAL : Voor het lossen wordt het afval gewogen . U ontvangt daarvan de afrekening met de weegbon. 
100 Kg afval is in de prijs inbegrepen. De rest wordt U gefactureerd aan 0.96 Euro/Kg excl BTW.

DE PRIJS : 297€.
Per extra 1/2 uur betaalt U 50€ extra.
Alle prijzen zijn exclusief BTW

SAMENGEVAT : U huurt dus een vrachtwagen met chauffeur. Deze ruimt op, laadt en lost het afval.

U hebt géén ladderlift.
Let op : Een opruimingsteam vergt minimum 2 mensen. Aangezien U slechts 1 opruimer ter beschikking heeft zult U zelf de nodige mankracht moeten inschakelen voor het laden van grote stukken.
Bestellen

STANDAARD OPRUIMPAKKET

Een volwaardig opruimersteam dat alles aan kan.



DE TIJDDe tijd begint te lopen bij aankomst op het eerste adres en eindigt na het lossen van het afval in het afvalverwerkingsbedrijf . De opruiming duurt minimum 3 uur.
Voor elke opruiming dient U rekening te houden dat er per 1 uur laden 00:15 minuten dient gelost te worden.
Voor de verplaatsing naar de werf en na het lossen betaalt U géén werkuren.

HET VERVOER : Wij stellen een vrachtwagen van iets meer dan 20 m³ met hydraulische laadbrug ter beschikking. 

DE KILOMETERS : De eerste 75 Km vanaf de exploitatiezetel zijn gratis.
Daarna betaalt U 0.98€ per km.

HET PERSONEEL : De chauffeur brengt de vrachtwagen, ruimt op, laadt, doet het transport naar het afvalbedrijf en lost het afval samen met zijn medewerker. U hebt dus twee opruimer ter beschikking.

HET AFVAL : Voor het lossen wordt het afval gewogen . U ontvangt daarvan de afrekening met de weegbon. 
200 Kg afval is in de prijs inbegrepen. De rest wordt U gefactureerd aan 0.96 Euro/Kg excl BTW.

DE PRIJS : 397€.
Per extra 1/2 uur betaalt U 60€ extra.
Alle prijzen zijn exclusief BTW

SAMENGEVAT : U huurt dus een vrachtwagen met chauffeur en medewerker. Beiden ruimen op, laden en lossen het afval. U hebt géén ladderlift.
Let op : U hebt dus één volwaardig opruimingsteam ter beschikking. Voor grotere opruimwerken neemt U best de formule All-In.
Bestellen

Alles wat U nodig hebt in één ALL-IN-pakket

DE TIJD : De opruimtijd is onbeperkt. Er wordt geruimd tot de vrachtwagen vol is ( 20m³ ) of zijn laadvermogen van 2000 Kg heeft bereikt. Er wordt geen extra tijd aangerekend voor transport of lossen van afval.

HET VERVOER : Wij stellen een vrachtwagen van iets meer dan 20 m³ met hydraulische laadbrug ter beschikking. 

DE KILOMETERS : De kilometers zijn onbeperkt ( binnen België). Dus alle kilometers zijn in deze prijs inbegrepen.

HET PERSONEEL : Twee opruimers doen de opruiming

HET AFVAL : Alles wordt opgeladen. Het afval is beperkt tot 20m³ of 2000 Kg. ( uitz. KGA ) 

SAMENGEVAT : U huurt dus een vrachtwagen met chauffeur en 2 medewerkers. Zij ruimen , laden en lossen tot een volume van 20m³ of een laadgewicht van 2000 Kg.
In het pakket ALL-IN + hebt U tevens een  ladderlift inclusief transport, huur, verbruik en bediening. 

DE PRIJS ALL-IN  : 1497€  
DE PRIJS ALL-IN + : 1697€ 

per extra 1/2 Hr betaalt U 60€ extra
alle prijzen exclusie fBTW
Bestellen

DOE HET ZELF MET ONZE HULP

WIJ LEVEREN


- Wij leveren de afvalbakken  met een inhoud van 660 Liter over gans Vlaanderen op het gelijkvloers

- U vult ze met inboedel, huisraad, meubels ( doe deze stuk . Een kast zijn slechts 6 planken ) etc.

- Wij komen deze ophalen, doen het transport en de afvalverwerking

- Alles wordt 100% gerecycleerd



U VULT

PRIJS :



- U betaalt enkel het gevulde aantal liters  aan 0,22 €/liter

- Volle container is 660 liter = 145 €

- 9 containers = 1250€ ( 55€ korting )

- De huur van één maand is in de prijs inbegrepen. Per bijkomende dag 2€ per dag/per container

Hebt U méér volume of méér liters. Geen enkel probleem. de extra liters worden opgemeten en gefactureerd aan 0,22€/L

Vergunning

49 €

Per dossier

Soms is een vergunning voor inname van het openbaar domein noodzakelijk. Wij doen dit digitaal voor U
Bestellen

Signalisatie

79€

Per werf 

Parkeerplaatsen voorbehouden en signalisatie van de werken. Wij doen dit conform de verkeersregels voor U .
Bestellen

Extra volume

379€

zoals pakket 3

Is het volume/gewicht net te groot en niet voldoende voor een 2de pakket All-In da doen we een volgend vervoer zoals pakket 3 met dien verstande dat we nooit de totaliteit van 1479€ kunnen overschrijden.
Bestellen

MOGELIJKE en VAST BIJKOMENDE KOSTEN

Gelet op de toenemende kosten, inzonderheid de personeels- en de afvalverwerkingkosten , zijn wij genoodzaakt tijdelijk onze kostprijs  licht te verhogen met 18€ per pakket.


DIESELTOESLAG :

De reeds ingevoerde dieseltoeslag van 25,50€ wordt daarentegen gehalveerd en verminderd naar 12,75€.


De afvalverwerkingskosten zijn variabel en bedragen thans 0,96€/Kg die deels al in Uw pakket zijn inbegrepen


RECUPELBIJDRAGE :  Op de meeste van Uw elektrische apparatuur is uiteraard de verplichte recupelbijdrage betaald.  Dit houdt in dat bij aankoop van een nieuw toestel het oude toestel door de verkoper dient te worden aangenomen voor recyclage. Bij de ontruiming is dit mogelijks niet het geval gezien U geen nieuw toestel aankoopt. U zou toch gratis de elektrische toestellen kwijt kunnen in het recyclagepark van Uw gemeente doch ook hier beschikt u soms niet over die mogelijkheid ( transport , andere gemeente of stad , etc )

BEL-GEM zorgt uiteraard voor de afvoer van deze toestellen doch dient daarvoor op de private recyclageparken kosten te betalen die op U worden verhaald :

° elektrische huishoudtoestellen met uitzondering van frigo's/diepvriezers /zonnebanken :: 2,45€ stuk

° andere zoals frigo's, diepvriezers ( bevatten Freon ) en zonnebanken : 12,5€ stuk


KGA : contacteer onze teamchef.

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Wij helpen u!

Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn. 
Share by: