EXTRA DIENSTEN

Niet alle opruimwerken zijn mooi afgebakend. Het aantal containers, de grootte van het werk, de hoeveelheid afval en de transportomstandigheden laten niet altijd toe een juiste inschatting te maken.  Wij pretenderen niet volmaakt te zijn op dit gebied doch onze ondervinding laat toch toe een bij benadering de omvang te bepalen, minstens een kader af te bakenen. Evenwel is soms alles voor ons ook niet duidelijk ; niet bereikbare plaatsen, onbekende inhouden , onverwachtte hindernissen etc... durven de inschatting wel eens beïnvloeden. In samenspraak kunnen wij U volgende offertes aanbieden :


- Een vooraf vastgestelde prijs voor het volledige werk.

- Een prijs in regie per eenheid op basis van/of  de werkuren, de afvalverwerking , andere elementen.

- Een combinatie van de eerste 2 waarbij een vaste kost gepaard gaat met bvb het afvalgewicht in regie.

DE BASIS

Administratieve kosten

Het plaatsen van een container op de openbare weg is steeds  aan een vergunning onderworpen


PARKEERVERBOD : digitale aanvraag inname van het openbaar domein parkeerverbod : 45€. Via Eagle of via de plaatselijke politie.


Bij inname van het domein anders dan een parkeerstrook dient een SITUATIE- en/of SIGNALISATIEPLAN te worden opgesteld via het Eagleplatform : 65€ 


Bij ernstige hinder dient een bijkomend OMLEIDINGSPLAN te worden opgesteld : 85€


Signalisatie 

Hindernissen op het openbaar domein dienen steeds te worden gesignaleerd

VERKEERSBORDEN : Het voorbehouden van parkeerplaatsen vergt signalisatie. Werken uitgevoerd op het openbaar domein ( inclusief laden en lossen met verkeershinder ) evenzo. Geplaatste containers dienen van de wettelijke signalisatie te worden voorzien. Prijs per bord incl. plaatsen :23€

VERLICHTING : Containers op de openbare weg ( ook op privéterrein met openbaar karakter ) dienen bij nacht te worden verlicht. Prijs per container : 20€

VERKEERSKEGELS : Tijdens de werken dient de werkzone te worden afgebakend met verkeerskegels .Prijs per set : 20€

Bijkomend materiëel

Indien het een appartement of woning met verdiepingen  betreft  dient een LADDERLIFT of MEUBELLIFT gebruikt te worden. Tot en met de derde vierde verdieping ( uitgezonderd kust, daar t.e.m. verdieping 3 ) voorzien wij onze eigen gekeurde meubellift. Afhankelijk van de werfplaats en de arbeidstijd van de bediener/losser  dient een kost van 150€ tot 250€ te worden ingecalculeerd.
Vanaf verdieping 5 ( kust 4 ) doen wij beroep op onze externe partner. De kostprijs is ongeveer dezelfde voor een korte duur en laag etage. Hogere verdiepingen ( 11-15 ) vragen extra middelen alsook brengen extra werkuren extra kosten met zich mee.  Wij schatten die uiteraard voor U in. 

HEFTRUCKS en KRANEN kunnen noodzakelijk zijn. Deze zijn uiteraard ter beschikking. Prijs in functie van de duur en het soort materiëel. Rijplaten zijn ter beschikking. 

STORTZAKKEN van 120 liter vergemakkelijken het intern transport. Kostprijs 2.85€ stuk indien noodzakelijk.


Personeelskosten

Onze MANUREN worden 46..50€ per uur betaald. Deze starten bij het ter plaatse komen op de werf  en eindigen na het lossen van het afval.   Naast de verplaatsing van de werf naar de dichts bijgelegen losplaats hoeft U één kwartier lossen per uur laden te rekenen. Middagpauzes en andere hoeft U niet te betalen.

Dichtste losplaatsen  : HAMME, RUMST, GENT Zeehaven en OOSTENDE.


Naast de loonkost wordt er ook een DAGVERGOEDING in rekening gebracht voor het transport van het personeel en materiëel. Deze is afhankelijk van de afstand en bereikbaarheid tussen onze vestigingen en de werf. De prijs variëert tussen de 85€ en 175€



Afvalverwerkingskosten

De AFVALVERWERKINGSKOST  wordt gerekend per TON ( 1000 Kg ) en bedraagt 750€/ton. Dit behelst alle afval met uitzondering van KGA ( Klein gevaarlijk afval ) Dit wordt afzonderlijk in rekening gebracht na samenspraak met de teamchef . Alle afval wordt 100% gerecycleerd.


Gerelateerde projecten

Share by: