OVERZICHT CONTAINERDIENSTEN 
 
 
 
   OVERZICHT CONTAINERDIENSTEN
 
 
 
   Wij bieden 5 pakketten aan, zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen. Hieroner ziet U ze naast elkaar zodat U Uw keuze kan maken. 
 
 
 
 
 
 
  ADMINISTRATIE 
 
 ADMINISTRATIE
 
Het plaatsen van een container op de openbare weg is steeds onderworpen aan een vergunning.
 
  PARKEERVERBOD 
 : digitale aanvraag inname van het openbaar domein parkeerverbod :  57€
 
 Bij inname van het domein anders dan een parkeerstrook dient een SITUATIE-  en/of SIGNALISATIEPLAN 
te worden opgesteld : 
 67€
 
 Bij ernstige hinder dienst soms een 
 OMLEIDINGSPLAN 
 te worden opgesteld : 
 87€
 
   SIGNALISATIE 
 
 SIGNALISATIE
 
Hindernissen op het openbaar domein dienen steeds te worden gesignaleerd
 
  VERKEERSBORDEN 
 : Voor het plaatsen van de container dient plaats te worden gereserveerd. Aanwezige voertuigen dienen aan de politie te worden gesignaleerd.
 
 Geplaatste containers dienen van de wettelijke signalisatie te worden voorzien.
 
 Prijs per bord  incl. plaatsen :27€
 
 VERLICHTING 
: Containers op de openbare weg ( ook op privéterrein met openbaar karakter ) dienen bij nacht te worden verlicht
 
 Prijs per container : 
 37€
 
 VERKEERSKEGELS : Tijdens de werken dient de werkzone te worden afgebakend met verkeerskegels .
Prijs per set : 
 27€
 
 PRIJS voor de volledige set
 
  per container : 97€
 
   CONTAINERS 
 
 CONTAINERS
 
Elk type afval heeft zijn eigen container .
 
 VERWERKING GEMENGD AFVAL  
: 
 
 10m³ : 
 574€
 
 20m³ : 
 974€
 
    
 
 
   
 
  
 30m³ : 1374€ 
 
 Er zijn ook containers van 25m³ en 40m³ beschikbaar. Prijs a rato van. 
 
 ANDER AFVAL : 
 
 Prijs op aanvraag
 
 PLAATSING  
: 
 
 Transport of plaatsing of ophaling : 
 87€ 
 
 HUUR 
 
: De eerste 5 dagen gratis. Nadien 
 7€ 
 per dag.
 
   PERSONEEL 
 
 PERSONEEL
 
Onze arbeiders vullen de container voor U
GEMENGD AFVAL :
10m³ : 486€
20m³ : 972€
30 m³ : 1377€
ANDER AFVAL :
Prijs op aanvraag
FORFAITAIRE KOST :
Transport p/p p/dag personeel en materieel : 87€
    Alles wat U nodig hebt in één ALL-IN-pakket 
 
 
  Alles wat U nodig hebt in één ALL-IN-pakket
 
 
Het volledige pakket  :Alle administratie, signalisatie transport, afvalverwerking en personeel :
 
 DE PRIJS ALL-IN 10m³  
 : 
 1 377€  
 
 DE PRIJS ALL-IN 20m³ 
: 
 2247€ 
 
 DE PRIJS ALL-IN 30m³ : 
 2977€
 
 alle prijzen exclusief BTW
 
      Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Wij helpen u! 
 
 
 
 
 
   Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Wij helpen u! 
 
 
 
 
 Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn.  
 
 
